Sabtu, 17 April 2010

Bercerita pasal hayat Herbal Foot Patch






Cuba bandingkan gambar di atas.Anda buat kesimpulan sendiri bertapa banyak toksin terkumpul dalam badan kita yang tak pernah kita buang dalam tempoh yang sepatutnya.Bayangkan jika umur kita 30 tahun...emmm maknanya dah 30 tahun jugalah kita simpan toksin dalam badan kita.Jangan tunggu lagi nyahkan toksin dari badan anda.Kenapa???Itu soalan yang bagus...kenapa ye toksin harus dikeluarkan dari badan kita??
   Toksin adalah penyebab kepada pelbagai penyakit kronik yang kita dengar saban hari.Penyakit lemah jantung,darah tinggi,obesiti,kanser,lumpuh,gout dan banyak lagi adalah berpunca daripada pemakanan kita sehari-hari.Ya lah kan negara kita malaysia ni banyak sangat makanan sehingga ada orang kata kita tak akan mati kerana tidak makan tetapi  kita boleh mati kerana makan. Tahukan anda toksin terjadi disebabkan makanan yang kita makan?eee..betul ke?betul3x...!!!
   Toksin dalam tubuh kita ni terjadi akibat pencemaran. Sebut pasal pencemaran memang negara kita sekarang ni dah tercemar dahhh.alam tercemar,kualiti udara yang kita sedut pun dah tercemar,tercemar  oleh sebab manusia yang rakus.betul tak? Hampir kita tak sedar makanan yang kita makan hari-hari pun dah tercemar.Alamak! betul ke ni....Baca ni......
    Pencemaran makanan terjadi akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa dalam industri pertanian. Kalau kita pegi pasar nak beli sayur kita tak pilih sayur yang di makan ulat, nak yang segar-bugar tak terusik dek ulat,tetapi sayur yang segar itulah yang telah disentuh oleh bahan kimia tadi.WAh! kita makan bahan kimia lagi dalam menu kita sehari-hari. Kita juga adalah penggemar bahan pengawet yang dijual dipasaran.Contoh jeruk-jeruk buah adalah amat gaya dengan bahan pengawet ni.Semua  sukakan! sebut jeruk semua terjejer air liur dan saya pasti semua suka makan.Betul kan!!!
   Dalam masakakn kita pula tak sah kalau tak masukkan Aji No moto.Baru best!!tetapi kita lupa sejenak itulah yang menyebabkan toksin dalam badan kita.Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tomur,kanser,magrain dan sebagainya.Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam fisiologi tubuh,apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyinkirkan sisa-sisa buangan ,mukus, dan toksin yang menghalang fungsi tubuh. Toksin yang berada dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.

TAHUKAH ANDA?

 Tidak ramai yang untuk melakukan pembuangan toksin dalam badan. Bayangkan jika anda tidak pernah membuang toksin sejak lahir dan kini umur anda 40 tahun, bermakna sudah macam-macam sisa tiksin terkumpul dalam badan anda. Jika sistem semulajadi tubuh anda tidak mampu untuk membuang toksin tersebut secara semulajadi,itulah yang akan menyebabkan kulit kita menjadi kusam, berjerawat dan banyak lagi keburukan lain.
   Toksi terdapat di dalam badan semua manusia.Anda ada saya juga ada. Sebahagiannya terhasil apabila sisa makanan yang tidak dicerna dengan sepenuhnya,pemakanan ubat-ubatan kimia,merokok,pengambilan makanan keras dan pemakanan yang tidak seimbang tidak dapat dikeluarkan dari dalam tubuh.Justeru, sisa-sisa ini akan terkumpul dimana-mana bahagian dalam orga tubuh manusia lalu menghasilkan toksin. sepatutnya semua sisa-sisa ini dikeluarkan secara semulajadi membabitkan dua organ utama iaitu hati dan usus. antara kaedah penyinkiran secara semulajadi ialah melalui perkumuhan seperti membuangan air besar yang perlu berlaku sekurang-kurangnya sekali sehari bagi orang yang nornal. Namun jika seseorang tidak membuang air dengan kadar yang sepatutnya,kemungkinan besar najis yang berada di dalam usus akan menjadi hitam dan melekat pada dinding usus dan seterusnya menjadi toksin dalam tubuh. Toksin yang tidak dikeluarkan secara semulajadi pula akan diserap semula ke dalam badan.
   Tubuh yang tak pernah melakukan detok atau nyah toksin sejak lahir dan menghantar tanda-tanda:
  • kerap sakit kepala
  • badan akan berasa letih tanpa sebab
  • susah bangun tidur
  • gelap bahagian keliling mata,bawah lengan dan celah paha
  • banyak angin,alahan,inflamasi pd sendi
  • sinus dan jerawat
  • berat badan meningkat dan kehadiran selulit
  • rasa was-was dan ragu-ragu
  • mudah beremosi,marah dan sering berasa tidak tenang
  • AWAS!!!...Mulakan proses nyah toksin sekarang...
Ramai telah mencuba dan merasai kesannya....Anda cubalah hari ini dan rasakan perubahan diri anda








   
    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan