Khamis, 1 April 2010

HAYAT FOOT PATCH


HAYAT HERBAL FOOT PATCH
Click here for detail

WMRM79 /EMRM84
Penghantaran percuma
***Promosi bulan April***
BELI 5 KOTAK PERCUMA SATU KOTAK
anda jimat RM79...
Cepat-cepat rebut peluang ini sementara promosi masih ada.....



Hanya RM12 untuk membuang toksin dan lemak selama  8 jam sewaktu anda sedang tidur....berbaloi-baloi!!!!
Tawaran menjadi stokis dun dan stokis mobile diperlukan diseluruh negara
untuk maklumat lanjut hubungi 012-2792433 dan email bie6210@gmail.com

AWAS jika anda mempunyai tanda-tanda berikut.....
* Kerap sakit kepala
* Badan akan terasa letih tanpa sebarang sebab
* Susah bangun tidur
* Bahagian keliling mata gelap 
* Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti bahagian bawah lengan,celah peha dan sebagainya akan kelihatan gelap daripada warna asal kuli
* Banyak angin,alahan serta inflamasi pada sendi
* Sinus
* Berat badan meningkat
* Kehadiran selulit
* Banyak jerawat dan banyak lagi....

Itu menunjukkan anda banyak toksin!!!!!...

Testimoni-Testimoni...


Hajjah Nisom Osman 60thn
Anak saya meminta saya menggunakan produk ini.Saya menghadapi masalah sendi lutut.Walaupun saya berasa ragu-ragu namun saya menggunakannya. Selepas menggunakan selama tiga hari,saya mula berasa kesannya.Lutut saya mula kembali dapat dibengkokkan dengan baik.Kini saya terus mengamalkannya.

Kak Nom 52 thn

Setelah menggunakannya beberapa malam,saya berasa'ringan' ketika solat dan amalkannya.amat disyorkan penggunaannya......

"Bapa mentua saya ada kencing manis.baru-baru ini ada luka kecil di kakinya.Lambat kering.Saya syorkan menggunakan Hayat Foot Patch.Alhamdulillah...luka kakinya cepat kering.Mujarab!!Pn.yati Maybank KL.

" badan saya banyak angin.Puas pergi berurut namun tak berkesan.Setelah mencuba Hayat Foot Patch terus berkesan.."Fadzi Putrajaya..




Hanya tampal selama 6 - 8 jam ketika anda sedang tidur zzzzzzz.....menyerap toksin ketika anda tidur






SEBELUM


SELEPAS

Untuk maklumat lanjut hubungi bie (Stokis Parlimen Puchong) atau klik http://www.hayat.my/puchong.htm atau  call 012-2792433 / email bie6210@gmail.com
atau STOKIS MOBILE(Balakong) Marini Che Amid 019-2579096


STOKIS DUN DAN STOKIS MOBILE DIPERLUKAN DI SELURUH NEGARA..

STOKIS DUN

Pendaftaran dan Pembelian

1. Wajib mendaftar dan mendapatkan bekalan daripada stoki parlimen atau dun
2. Mengeluarkan modal sebanyak RM2370(Produk 50 kotak) + RM100( Pendaftaran dan Starter Kit)
3. Pembelian ulangan sekurang-kurangnya 10 kotak setiap pembelian

KEISTIMEWAAN

1. Menjadi stokis DUN,Mewakili mana DUN dalam Malaysia. Hanya 1 wakil dibenarkan bagi setiap DUN ( Kelebihan ini ketika pengikhlanan di web,surat khabar nanti, jika ada) namun bebas membuat penjualan dan penajaan  dimana-mana negeri,parlimen dan dun.
2. Layak mendapat potongan 40% dari harga pasaran dan darga promosi
3. Mandapat hak esklusif melantik stokis mobile mana-mana negeri

TANGGUNGJAWAB

Perlu menguruskan pendaftaran stokis mobile.Bayaran pendaftaran RM100 setiap stokis stokis perlu dibayar pada stokis parlimen atau negeri.


STOKIS MOBILE

Pendaftaran dan pembelian

1. Wajib mendaftar dan mendapatkan bekalan daripada stokis dun,parlimen atau negeri
2. Mengeluarkan modal sebanyak RM553.00  ( Produk 10 kotak ) + RM100 ( Pendaftaran dan starter kit)
3. Pembelian ulangan sekurang-kurangnya 2 kotak pada setiap pembelian

KEISTIMEWAAN

1. Bebas membuat jualan mana-mana negeri,parlimen atau dun
2. Tidak boleh melantik stokis.Jika terdapat permintaan boleh upgrade ke stokis dun sekurang-kurangnya
3. Layak mendapat potongan 30% dari harga pasaran dan promosi

TANGGUNGJAWAB

Membuat jualan terus kepada pelanggan.Tiada penajaan yang layak dibuat....

1 ulasan: