Khamis, 15 April 2010

Sehari bersama herbal Foot Patch

Alhamdulillah dah hampir sebulan dah saya masuk stokis parlimen HFP ni.Rasa amat teruja sangat sebab ramai custamer yang mencuba produk Herbal Foot Patch ini menelefon saya memberitahu kesan yang amat mereka kagumi.Saya hanya tersenyum dan bangga kerana dapat menyelesaikan masalah mereka.Nak tahu satu kisah menarik,ada kakak ni telah memakai HFP pada bapanya yang telah hampir lumpuh. Setelah 3 malam mencuba memakainya bapanya telah boleh berjalan semula.Apa lagi terus ambil 3 kotak lagi katanya buat stok kat rumah.
Syukur kepada Allah kerana memberkati usaha kami.Anda yang masih tercari-cari produk yang sesuai bagi menyelesaikan masalah kesihatan anda cubalah HFP. tak rugi anda melabur untuk kesihatan anda.
  Nak kongsi pengalaman saya pulak pakai HFP ni.Malam pertama pakai tak sabar nak tengok hasilnya esok.Bila saya buka HFP yang ditampal dikaki pada pagi esoknya,alamak!!! terkejut kerana kesannya hitam belendder macam lemak gitu.Banyaknya toksin dalam badan saya. Setelah saya pakai dalam seminggu lendir tu dah tak ada lagi dah dan saya pun dah rasa badan ni semakin ringan.Bangun pagi rasa lebih cerdas dan sihat.Suami saya pula memang susah percaya pada sebarang produk herbal ni.Tapi saya tampal juga di kakinya sebab suami saya ni ada alahan pada badannya.Setiap hari bergantung pada makan ubat yang dibeli di farmasi.Alhamdulillah selepas 3 hari je saya pakai HFP alahan pada badannya dah kurang dan suami dah tak lagi mengambil ubat yang selalu dimakannya sebaliknya setiap malam menyuruh saya menampal HFP di kakinya.Katanya" ya lah produk ni amat berkesan betul".saya senyum lagi kerna akhirnya suami yang susah nak percaya akhirnya menjadi pengguna setia HFP.
  okeylah saya stop dulu coretan untuk hari ini....Jangan takut untuk mencuba.....Kesihatan adalah segala-galanya!!!


untuk maklumat lanjut email bie6210@gmail.com atau SMS 012-2792433

Tiada ulasan:

Catat Ulasan